INFORMATIEVRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

Krijg ik hetzelfde product dat ik op de foto zie?

Ja, we doen ons best om de productfoto's zo waarheidsgetrouw mogelijk te maken, zodat je precies krijgt wat je ziet. Er kunnen echter soms lichte kleurafwijkingen optreden door de instellingen van de monitor of de lichtomstandigheden tijdens het fotograferen. Bij materialen zoals hout kunnen ook natuurlijke variaties in het uiterlijk voorkomen. Als je specifieke vragen of zorgen hebt over een product, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan graag voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Waar kan ik mijn aankoopbewijs bekijken?

Na het afronden van je bestelling zou je automatisch een bevestigingsmail moeten ontvangen, die dient als aankoopbewijs. Daarnaast kun je je aankoopbewijs meestal ook in je klantaccount op ons platform bekijken, mits je er een hebt aangemaakt. Daar vind je een sectie die al je eerdere bestellingen en bijbehorende bewijzen opsomt. Mocht je problemen hebben om het aankoopbewijs te vinden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Om een artikel te retourneren, stuur je een e-mail naar onze klantenservice. Nadat we je verzoek hebben ontvangen, sturen we je een retourlabel toe. Print dit eenvoudig uit en voeg het bij het pakket voordat je het terugstuurt. Zodra we de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag terug.

Als je verdere vragen hebt over het retourproces, staat onze klantenservice altijd voor je klaar.

Zullen jullie artikelen aanvullen die als "niet op voorraad" zijn gemarkeerd?

Uiteraard doen we ons best om populaire artikelen die als "niet op voorraad" zijn gemarkeerd zo snel mogelijk weer aan te vullen. Het kan echter door verschillende factoren, zoals levertijden of seizoensgebonden beschikbaarheid, tot vertragingen komen. Het is ook mogelijk dat meerdere klanten tegelijkertijd het laatste beschikbare product hebben besteld, aangezien ons systeem soms wat eigenaardigheden heeft. In dergelijke gevallen nemen we uiteraard direct contact met je op om de verdere stappen te bespreken. Als je een specifiek product op het oog hebt, raden we aan regelmatig onze website te bezoeken of je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, zodat je op de hoogte blijft van de nieuwste beschikbaarheid. Mocht je nog vragen hebben, staan we uiteraard graag voor je klaar.

Waar kan ik mijn bestelling naartoe verzenden?

Je kunt je bestelling meestal naar elk adres laten verzenden dat binnen ons leveringsgebied valt. Dit kan je thuisadres zijn, je werkplek of het adres van een vriend of familielid. Sommige producten of leveringsopties kunnen echter beperkingen hebben met betrekking tot de bestemming. Gedetailleerde informatie hierover vind je in onze verzendvoorwaarden, of je kunt bij onduidelijkheden natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice. We zijn er om je te helpen.

INFORMATIE OVER ONS

NEEM CONTACT MET ONS OP BIJ VRAGEN

    Onze contactgegevens:

    Telefoonnummer: +4915753514411
    E-mailadres: info@mobellex.nl

    U kunt deze informatie ook bekijken op: https://mobellex.nl/colofon/
    Daarnaast vindt u onze retourvoorwaarden op: https://mobellex.nl/retourbeleid-en-herroepingsrecht/